środa, 10 czerwca 2015

Первая запись czyli, początek :)

   
    Hej! Z nowym blogiem postanowiłam zacząć wszystko jeszcze raz :) Ruszyć do przodu nie tylko z czasem ale też i z motywacją oraz postępami :) Obiecałam wam że to ostatni raz kiedy zmieniam bloga. Tak to będzie ostatni raz :) Podobno pierwszym krokiem do zmiany i ruszenia z miejsca jest podjęcie decyzji o tym. Więc zrobiłam pierwszy krok - coś sobie postanowiłam. Postanowiłam i będę się tego trzymać. Dobra! Będę starała się tego trzymać. Nie wiem czy tylko ja tak mam czy może wy też. Czasem ciężko jest mi się trzymać jednego planu. Układam plan i...nie umiem się go trzymać :/ To jedna z moich wad. Czasem zazdroszczę tym wszystkim którzy mają to we krwi. Układasz plan i się go trzymasz... A u mnie nie jest to takie proste. Chyba za bardzo jestem spontaniczna :) Nawet spontanicznie sprzątam :) 


  Ale wracając do moich postanowień. Zrobiłam pierwszy krok. Drugim krokiem będzie plan działania. Trzymajcie kciuki żebym wytrwała :) Bo bardzo chcę ale czasem sił brak aby iść według planu :/ 

   Pozdrawiam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz